Subject: Re: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 12:40:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside Vabariigi Valitsuse 09. detsembri 
2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ 
muutmise eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Saturday, June 28, 2025 5:41 PM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti Pangaliit 
<[email-masked]>; Eesti Turvaettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Vee-ettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kiirabi Liit <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; Eesti Proviisorapteekide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti 
Proviisorite Koda <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste 
Liit <[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked]>; Eesti Gaasiliit 
<[email-masked]>; Eesti Transpordikütuste Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked]>; Eesti 
Toiduainetetööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 8. augustiks

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 09. detsembri 2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja 
infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ muutmise eelnõu.

Registreerimise kuupäev: 27.06.2025

Registreerimise number: 8-1/5574-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee